[TYPO3-UG Dutch] newloginbox template

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Mar 30 14:20:11 CEST 2008

Dan nog maar eens een duit . . .

Even uitloggen uit de BE voor een juiste beoordeling. Maar ja, dat heeft
niets met de layout te maken.
Wat er wel mee te maken heeft is dat de templatefile uit meerdere
blokken bestaat.
Eentje voor het inloggen, eentje voor het uitloggen en nog een paar als
er bijv. wat misgaat.
Kan dat er mee te maken hebben?

Daniel