[TYPO3-UG Dutch] newloginbox template

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Sun Mar 30 13:21:49 CEST 2008

 > Ik zou zeggen: CSS
In de template wirdt een tabel gebruikt die ik wil aanpassen.

 > "Het wil niet lukken"? Wabedoelu?
Veranderingen in de template worden niet zichtbaar

 > kopieert naar fileadmin en de pi1 template daarnaar laat verwijzen moet
 > het goed gaan.
heb ik gedaan

 > template ergens een rij x-jes te zetten.
worden niet zichtbaar vandaar deze posting

 > Heb je wel de goede genomen?
 > Controleer met de ts-browser.
Heb ik gedaan. Omdat het niet de hoogste prioriteit heeft heb ik er al
diverse keren naar gekeken. Meestal zie je later wel de fout.

 > Zou zeker vanaf versie 4 niet (meer) nodig moeten zijn. Kun je nu in de
 > installtool definieren.
Oh dat wist ik nog niet, staat op 1

 > Ook hier: Wat is "werkt niet"? Staat ie niet op het scherm? Of wordt
 > permalogin niet uitgeschakeld als je het vinkje weghaalt? Of kun je geen
 > vinkje plaatsen?
krijg hem niet getoond

 > Was het ook niet zo dat je de keuze hebt uit 2 statische templates (ts)?
 > Komt dat wel overeen met de template files?
Aan mijn problemen te zien zou dit'm kunnen zijn. Hier ga ik naar kijken.

Alvast bedankt.

--
<!--
body,td,th {
	font-family: Georgia, Times New Roman, Times, serif;
	font-size: 12px;
	color: #660000;
}
a:link {
	color: #660000;
}
-->
bordercolor="#660000" bgcolor="#CCCCCC">
www.strijkinternetdiensten.nl<br>
info at strijkinternetdiensten.nl<br>
tel. 0513707415 <br>
gsm. 06-19079010</td>