[TYPO3-UG Dutch] Typo3 4.2.0 beta geeft lege pagina's

Bas v.d. Wiel j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Fri Mar 28 16:17:37 CET 2008

Hoi Jos,
Het zou niet de eerste keer zijn dat ik een control panel tegenkom dat
errors keurig naar /var/log/www/error.log stuurt terwijl die errorlog
van de "customer" helemaal leeg blijft.. ;-)

Maar dat zelfs de installtool niet meer werkt, baart me wel zorgen
eigenlijk en ik vraag me af of de typo3_src symlink dan wel goed staat.

Bas