[TYPO3-UG Dutch] Typo3 4.2.0 beta geeft lege pagina's

Félippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Fri Mar 28 15:53:26 CET 2008

Idd  Bas :(

na switchen van versie (terug naar 4.1.6) uiteraard wel, maar weer
terug weer leeg.

Helaas kan ik slechts bij de errorlog van Apache via een ControlPanel
mijn hosting-locatie. Die is leeg.

Ik ga gewoon verder zoeken... en laat het jullie weten.

Gr. Felippe

Op 28-mrt-2008, om 15:45 heeft Bas v.d. Wiel het volgende geschreven: