[TYPO3-UG Dutch] Typo3 4.2.0 beta geeft lege pagina's

Félippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Fri Mar 28 15:43:08 CET 2008

Hoi,

Is er ergens een locatie waar Typo3 een errorlog bijhoudt?

Ik kan hem even niet vinden.

Verder het vreemde is dat ook de link www.mijnsite.nl/typo3/install
helemaal leeg is. En die link was toch min of meer niet typo3
gerelateerd. Althans daar kwam je toch altijd wel in, ook al was
typo3 niet goed geinstalleerd?

ik blijf zoeken.

oh ja, ik zal binnenkort een clean install proberen, maar ik was
vooral benieuwd wat de effecten waren van de nieuwe versie op een
live site (die ik test is een kopie van de live - test site).

Gr Felippe

Op 28-mrt-2008, om 9:50 heeft Jos Schipper [Netcreators] het volgende
geschreven: