[TYPO3-UG Dutch] page navigatie

Nader Emami Salut emami at knmi.nl
Fri Mar 28 12:14:12 CET 2008

WP Perquin wrote:
> Als het goed is heb je een "default" template.
> Wat je daarna doet is voor deze specifieke pagina GEEN nieuwe template
> maken, maar een extension template door te klikken op "Create extension
> template". Dat doe je voor directory waar dit voor geldt. De template naam
> krijgt dan standaard +ext als naam.
>
> In de extension template schrijf je dan jouw code. Dan wordt page.50 van de
> "default template" overschreven door hetgeen jij wilt dat er komt te staan
> (de inhoud van de PHP file) op die plek.
>
> Je moet het op deze manier doen. Maak je namelijk een nieuwe template aan
> [...]
Bedankt! Het wordt een beetje duidelijker. Ik heb juist een extensin
template gecreëerd waarin de bovenstaande code. Tot zover is het
duidelijk, maar in "default" template heb ik de volgende:

# Default PAGE object:
page = PAGE
page.typeNum = 0
page.headerData.10 < temp.headTemplate
page.10 < temp.mainTemplate

Ik zou verwachten dat de gedefinieerde "extension template" voor
sub-pagina zal in "default" pagina worden opgenomen (zeker met page
nummer 50), maar dat gebeurt niet.

Mvg,
Nader