[TYPO3-UG Dutch] Typo3 4.2.0 beta geeft lege pagina's

Félippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Thu Mar 27 22:27:59 CET 2008

Hoi,
ik probeerde zojuist de Typo3 4.2.0 beta 3 te installeren om even te
testen.

Netjes de .tar op de site uitgepakt, symlink voor typo3_src
aangepast. Zoals ik doe bij een reguliere update.

PHP is netjes conform vereiste hoger dan PHP 5.2  (5.2.5).

Maar vervolgens is de site helemaal leeg en kom ik ook niet in de
typo3 en de typo3/install dir. Althans deze pagina's blijven helemaal
leeg (totaal geen code). Na aanpassen van de typo3_src naar een oude
versie werkt de site wel weer.

Zie ik voor deze nieuwe versie iets over het hoofd?

Gr Felippe