[TYPO3-UG Dutch] Budget hosting voor Goed doel

Martin van der Linden info at elegantchaos.nl
Wed Mar 26 21:05:02 CET 2008

Beste Lijsters,

Voor een goed doel - dat voorlichting geeft over epilepsy aan jongeren
in Kenia - ben ik op zoek naar een hosting bedrijf. Nou ken ik in Nl een
aantal goede opties, maar die zijn allemaal te duur.

Zoals vaker bij dit soort stichtingen zijn de ambities huizenhoog, en is
het budget ontzettend beperkt.

Na een google-zoektocht kwam ik wat grote amerikaanse hosting-boeren
tegen, die erg goedkoop zijn. Maar die worden vervolgens behoorlijk
slecht besproken in allerlei fora. Daar ben ik een beetje huiverig voor.

Dat onder het motto: Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat
waarschijnlijk ook.

Nou kwam ik deze tegen http://www.best-webhoster.com/typo3_webspace.0.html

Heeft iemand van jullie ervaring met dit bedrijf? Of heb je een goede
reden om niet met deze figuren in zee te gaan?

En weet iemand misschien een vergelijkbaar of beter alternatief?

Alvast bedankt voor de moeite.

gr,

Martin