[TYPO3-UG Dutch] user registration

Roland Schoenmakers, Trigg'r roland at triggr.nl
Fri Mar 21 14:03:30 CET 2008

euh... Dat was weer even schrikken...

Ik heb de 'seminar' extensie samen met de benodigde
'ameos_formidable' geplaatst en toen liep de hele typo3 vast...
Diverse errors, kon paths niet meer vinden, toen wilde ik de extensie
verwijderen en kreeg in  de 'die'functie dat de extensie niet geladen
was...

Ik denk dat die twee niet meer op elkaar zijn afgestemd...

Groet,
Roland Schoenmakers

Op 21-mrt-2008, om 11:53 heeft jean-pierre at defeyter.net het volgende
geschreven: