[TYPO3-UG Dutch] user registration

Roland Schoenmakers, Trigg'r roland at triggr.nl
Fri Mar 21 11:05:09 CET 2008

Hoi Lijst,

Ik zit met een vraagstuk van een klant en ik kom er zo snel niet uit.

Mijn klant organiseert regelmatig conferenties en bijeenkomsten. Nu
krijgen ze de aanmeldingen via de website binnen als e-mails, die ze
weer moeten overnemen in het eigen DB.

Ze hebben nu de vraag gesteld of er niet een inschrijving via de
website kan plaatsvinden en dat ze juist voor de conferentie die
lijst vanuit Typo3 exporteren, dan hebben ze gelijk alle adressen in
1 bestand bij elkaar en hoeve ze niet alles over te typen.

Ik krijg die inschrijving eenvoudig voor elkaar met 'user
registration' maar dan komen alle registraties in 1 map, of ik moet
voor elke conferentie aparte mappen en registratiepunten aanmaken.

Nu zat ik te denken, is er niet een mogelijkheid een 'value-list' of
een selectielijst met checkboxes binnen het registratieformulier op
te nemen waarbij de mensen kunnen kiezen voor welke conferentie ze
zich willen inschrijven? Kan dit via Typoscript of is er een andere
extensie die deze vrijheid biedt?

We krijgen dan wel alle registraties in 1 map, maar deze
onderscheiden zich dan aan de hand van de aangegeven value-list...

Groet,
Roland Schoenmakers