[TYPO3-UG Dutch] Data Structures (DS) and Templates Objects (TO)

Nader Emami Salut emami at knmi.nl
Thu Mar 20 15:43:38 CET 2008

Hallo,

Mag ik hierbij een conceptuele vraag stellen? Ik ben bezig met
Futuristic Template Buliding (FTB). Daaruit kan ik niet goed begrijpen
wat de relatie is binnem deze twee. Tot nu toe heb ik begrepen dat TS
een aansturing rol heeft om een HTML template te combineren met DB.
Nu weet ik niet waarom moeten we TemplaVoila gebruiken! Ik weet niet of
ik dit gedeelte moet leren, Want ik ben even in verwarring geraakt.
Zou iemand mij willen uitleggen wat dit concept eigenlijk is!

Mvg,
Nader