[TYPO3-UG Dutch] pi4 erbij maken

Harry Bos harry.bos.2008 at gmail.com
Wed Mar 19 22:56:01 CET 2008

Ik ben een extensies aan het proberen te maken.
Nu heb ik in de extensie de mapjes pi1, pi2 en pi3 en alles werkt
redelijk naar behoren. Ik heb de class.tx_tryout_pi1.php aangepast, dus
als ik met de kickstarter aan de slag ga om pi4 erbij te maken verlies
ik alle aanpassingen, toch? Maar nu wil ik een pi4 die een exacte kopie
is van pi1. pi1 is nu senioren en ik wil dus van pi1 Senioren Mannen
maken en van pi4 Senioren Vrouwen, dus louter enkele textuele
aanpassingen. Nu dacht ik... als ik dat mapje pi1 nou kopieer en hernoem
naar pi4 en alle bestanden in dat mapje de pi1 vervang door pi4 en een
extra tabelletje maakt dan zou het wel eens kunnen werken.. helaas.
Bijna alles werkt. cWat is de kortste weg om bij een bijna afzijnde
extensie een pi4 erbij te maken? Waarbij pi4 een kopie is van pi1.
Misschien is de hierboven beschreven manier wel totaal de verkeerde
manier ..  maar het leek zo simpel :-)
Grt,
   Harry