[TYPO3-UG Dutch] e-mail formulier

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Tue Mar 18 11:04:09 CET 2008

Dag lijst,

even een vraag over email formulieren binnen Typo3.
Ik heb inmiddels een goed werkend e-mail formulier gemaakt met autoreply
enz.
Ik wil echter nog iets meer doen. Misschien dat één van jullie een tip
heeft (alhoewel de vragen meer over html/css gaan, ben ik bang, en dus
een beetje off-topic/off-board)

1) Ik heb het veld 'naam' gemaakt. Als waarde heeft dat veld 'Vul hier
uw naam in'. Ik zou graag willen dat die tekst verdwijnt of helemaal
geselecteerd wordt wanneer je er heen gaat met de muis. Moet dat
misschien met javascript?

2) Ik heb radio buttons gemaakt. In Firefox zit er geen vierkantje om
het bolletje. In IE zit er een vierkant om het bolletje met de kleur die
ik heb gegeven aan alle andere input velden. Is dat te veranderen zodat
het bolletje hetzelfde reageert als in Firefox?

3) Ik heb een 'verstuur' knop. Deze ziet er echter niet uit als een knop
maar meer als een invoer veld. Hoe kan ik daar meer een knop van maken?
Kun je bijvoorbeeld een image er aan hangen?

Ik zou zeer blij zijn met een paar hints.
Alvast mijn dank.

Dick