[TYPO3-UG Dutch] orders in back-end (tt-products)

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Mon Mar 17 22:50:24 CET 2008

Dag lijst,

ik ben bezig met een zeer eenvoudige shop in Typo3. Ik maak gebruik van
de extensie tt_products.
Nu zou ik graag de orders willen bekijken die ik heb aangemaakt. Ik had
verwacht dit in de back-end te kunnen doen, zoals dat volgens mij bij de
commerce extensie kan. Ik kan dit echter helemaal niet vinden voor
tt-products.
Kan ik de orders alleen bekijken door daar een speciale pagina in de
front-end voor te maken waar de shopdamin voor moet inloggen?

Ik ben ook bij de extensie 'rtgproducts'  terecht gekomen, maar die
krijg ik niet aan de praat.

Ik ben benieuwd of iemand mij een tip kan geven.

Alvast bedankt.

Dick Sijtsma