[TYPO3-UG Dutch] Template vraagje

Paul Boomkamp paul at exxtra.nl
Mon Mar 17 16:32:18 CET 2008

Hallo Allemaal,

Ik heb een template gemaakt met 3 secties, een linker sectie voor het
menu een middensectie voor de contect en een rechtersectie voor diversen.

Nu wil ik in de rechtersectie een standaard pagina weergeven, mits ik
die op pagina bv 10 ga veranderen van af dat moment moet jij dan de
volgende meenemen. Ik heb eens gelezen dat er een methode is dit
recursief te kunnen doen met typo3 alleen ik kan niet meer vinden hoe
weet iemand hier de oplossing voor mijn probleem(pje).

Bedankt
Paul