[TYPO3-UG Dutch] Mailform Captcha Extension werkt niet meer naupgrade typo3_src-4.1.6

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Sun Mar 16 11:57:26 CET 2008

Dag Wilfred:

1. Opnieuw installeren van extensie (zodat alle tabellen goed aangemaakt
worden)
2. Naar typo3 install ->  database vergelijken. -> Dump static data
IMPORTEREN
3. In typo3 DC check om relaties uptodate te krijgen
4. In typo3conf de cache bestanden weggooien

Dan even controleren of de plugin zichtbaar is in PAGE

Als het dan nog niet doet :-) kun je aan een bug beginnen te denken.
(als ik er tenminste niet nog eentje vergeten ben)

Groet, Eef