[TYPO3-UG Dutch] tidy functie

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Mon Mar 10 14:47:52 CET 2008

Rik,

de automake-tags die blijven staan als je er in de pagina niks mee doet, maw: je
geen
----->8--- snip ---
     workOnSubpart = DOCUMENT_BODY
     subparts {
       container < lib.___iets____
----->8--- snip ---
doet

Wellicht laat je autmaketemplate voor _alle_ div's een marker plaatsen?
Je kunt dit ook beperken door per div/id aan te geven of deze gemarkeerd moet
worden.
In onderstaand voorbeeld wordt 'kolom02' niet gemarkeerd, 'kolom01' en 'kolom03'
wel je kunt 'kolom02' ook weglaten als je de andere ids wel specificeerd.

----->8--- snip ---
plugin.tx_automaketemplate_pi1 {
   elements {
----->8--- snip ---
     DIV {
       id {
         kolom01 = 1
         kolom02 = 0
         kolom03 = 1
       }
     }

Waarom 'page.config.disablePrefixComment' en 'config.disablePrefixComment'
allebeid werken?? Geen idee, TYPO's mysterious ways? ;-) Check de TSref even zou
ik zeggen.

Groeten,
Pascal