[TYPO3-UG Dutch] Hoe een "crumble path en serch"

Lars Roubroeks | IcarusVision typo3 at icarusvision.com
Thu Mar 6 14:33:54 CET 2008

Beste Nader,

Voor een zoek-veld bovenin je site, zou je eens kunnen kijken naar de
extensie macinasearchbox. Deze kun je eenvoudig koppelen aan de
indexed_search.

Voor je broodkruimel-navigatie kun je bijvoorbeeld onderstaande code
gebruiken, deze plaats je in Template -> Setup.

# Breadcrumb Navigation
   temp.breadcrumbs = HMENU
   temp.breadcrumbs.special = rootline
   temp.breadcrumbs.excludeUidList = 106
   temp.breadcrumbs.1 = TMENU
   temp.breadcrumbs.1 {
   NO.allWrap = |*| <span class="breadcrumbs_links">&nbsp;&#187;&nbsp; |
   ACT = 1
   ACT.allWrap = |*| <span class="breadcrumbs_act">&nbsp;&#187;&nbsp; |
 }

Vergeet dan niet om in de setup ook deze regel toe te voegen in het gedeelte
van je Autoparser.

subparts.breadcrumbs < temp.breadcrumbs

En uiteraard moet in je html-template iets staan als:

Succes!
Lars