[TYPO3-UG Dutch] sitemap en realurl

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Thu Mar 6 13:32:55 CET 2008

Hallo,

Ik draai met realurl.
Nu wil ik een google sitemap hebben. hiervoor heb ik mc_googlesitemap
geinstalleerd.

Ik ben hier al een tijdje mee bezig maar ik loop een beetje vast.
Ik heb een eigen pagina om de producten te laten zien.
(Contentelement singleview van tt_products)

Er wordt in het bestand dus wel urls gegenereerd maar als je deze url
gebruik wordt er geen product getoond.

Als ik op die pagina echter een listview instel dat wordt er een lijst
getoond met alle producten van het startpunt.

Nu kan ik het wel zo instellen dat er dan altijd een listview getoond
wordt maar ik wil dat het product getoond wordt.

Heeft iemand ervaring hiermee die mij kan helpen.

Gr Leen