[TYPO3-UG Dutch] BE user ziet geen subpagina's en bestanden

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Tue Mar 4 18:50:49 CET 2008

Beste groep,

Voor een nieuwe site probeer ik een BE user te creëren die toegang heeft
tot alle pagina's en bestanden.

Als DB mount heb ik de root pagina geselecteerd. Wanneer ik inlog als
deze nieuwe BE user, zie ik echter alleen de root pagina en de pagina's
direct daar onder (level 1). Subpagina's worden dus niet getoond.

Eenzelfde probleem heb ik met de filemount die ik voor deze gebruiker
heb ingesteld, de fileadmin map. Wanneer ik ingelogd als deze gebruiker
naar 'bestand' ga, wordt er geen bestands- of mappen lijst getoond.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Wat zie ik over het hoofd?

Groeten,
Edwin.

PS: bij de groep waarvan deze user deel uitmaakt heb ik dezelfde
instellingen gedaan.