[TYPO3-UG Dutch] handboek vraag

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Mar 2 13:27:40 CET 2008

Hoi Dick,

Tsja, dan blijft er niet zoveel over.
Als Frans, Spaans en Italiaans voor jou net zo Chinees zijn als Duits,
zijn er aan echte boeken, voor zover ik weet, inderdaad alleen de twee
die jij al noemde.

Maar misschien komt er binnenkort wel meer. De hele Engelstalige wereld
ligt nog bijna braak voorzover het TYPO3 betreft, maar er is een cohort
missionarissen bezig om daar verandering in te brengen.
En het eerste wat je dan steeds weer hoort is dat Engelstaligen bijna
geen van allen Duits kunnen lezen. Dus . . .

Een van die missionarissen (avant la lettre) is de club van
www.webempoweredchurch.com.
Een bezield stelletje die niet alleen heel mooie extensies maken, een
mirror voor de repository bieden en een goede hosting voor TYPO3 sites
in de US of A, maar ook heel veel handige handleidingen in pdf en flash
produceren. Een van de boys daar is o.a. co-auteur van de nieuwe TYPO3
kalender.

En verder zijn er, naast deze mailinglijsten, een aantal engelstalige
fora en blogs die, hoewel versnipperd, toch ook samen een schat aan
informatie behelzen.

Hopelijk heb je hier wat aan.
In elk geval heel veel plezier met TYPO3.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg