[TYPO3-UG Dutch] typo3-4.2

Dick Hoogendijk dick at nagual.nl
Sat Mar 1 22:31:12 CET 2008

On Sat, 01 Mar 2008 22:00:13 +0100
"ben van 't ende [netcreators]" <ben at netcreators.com> wrote:

> Hey Dick,
>
> Super dat je de versie test. Dat doen niet veel mensen. Bij mij is
> tie ook superstabiel, trouwens. Zo te zien heeft Rik 4.2 ook nog niet
> geprobeerd ;-) Het blijft trouwens wel een probleem als iedereen maar
> wacht tot de FINAL er is. De ontwikkelaars heben graag feedback. Ik
> zou zeggen: "Testen die beta's".

Kan me voorstellen dat je het niet doet met een site aan het net.
Vandaag wel wat rare verschijnselen. Ben bezig met de integratie van
een plugin rgsmoothgallery en nu valt steeds de directory structuur
weg. Komt pas terug na klikken op 'files'; daarna zijn de pages weer
zichtbaar. Vreemd ;-/

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + SunOS sxde 01/08 ++