[TYPO3-UG Dutch] site traag, hoe debuggen?

Rik Willems rik at actiview.nl
Sat Mar 1 17:14:42 CET 2008

Even inhaken op het verhaal van Bas. Op welk moment worden de plugins
ingeladen en gebruiken ze dus resources? Is dat wanneer ik in mijn
templates bijvoorbeeld wat settings instel: plugin.tt_news
{(settings)} of wanneer ik daadwerkelijk de plugin als content element
gebruik op een pagina?

Groet,
Rik

Op 01-03-08 heeft ries van Twisk<typo3 at rvt.dds.nl> het volgende geschreven: