[TYPO3-UG Dutch] handboek vraag

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Sat Mar 1 16:14:43 CET 2008

Beste Dick,

Vorige week heb ik het Handboek TYPO3 van Yvonne Klompenhouwer gekocht. Op
zich een interessant boekje maar erg geschreven richting gebruikers. Dus
veel uitleg over het TYPO3 gebruikt moet worden, inclusief een groot aantal
extensies. Uit het voorwoord: "Het doel van dit bowk is daarom een goede
handleiding te bieden aan redacteuren en administratoren, de daadwerkelijke
gebruikers van het systeem. Vrijwel alle boeken die in omloop zijn richten
zich op TYPO3-ontwikkelaars. Maar de klanten van die ontwikkelaars ...
kwamen er eigenlijk maar karig van af."

Als je dus op zoek bent naar een technische handleiding moet je dit zeker
niet hebben. Het boek is wel ideaal om aan klanten te geven.

Groeten,
Rik