[TYPO3-UG Dutch] Formulier sr_feuser_register niet verwacht op inlogpagina

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Jun 30 23:30:44 CEST 2008

Hoi Harry,

Ja, je hebt gelijk. Ik had het ook al gemerkt dat er een steekje
gevallen was.
Ik heb het zo opgelost dat ik een gewone link in een apart content
element heb aangemaakt naar een pagina met CODE = create.

Dat werkt ook.
Dat content element toon je dan alleen als iemand nog niet is ingelogd.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg