[TYPO3-UG Dutch] tt_news rgsmoothgallery LIST/LATEST/SINGLE configuratie

Christiaan uythoven cuythoven at gmail.com
Mon Jun 30 22:04:50 CEST 2008

Jacco, bedankt voor je reply!
Maar helaas...  de override zoals in de manual staat omschreven is niet zo
makkelijk. Het leek idd logisch om in de pagina van de Single de TS van
smooth neer te zetten, maar dit lijkt toch niet te werken (
http://85.17.250.203/~cuythoven/testaccount.nl/index.php?id=29&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=4&tx_ttnews[backPid]=25).
De single laat 2 plaatjes zien, ipv smooth.

Misschien heb ik het toch niet duidelijk genoeg uitgelegd. Ik wil dat alleen
de Single van TT_news de rgsmoothgallery gebruikt om een X-aantal plaatjes
te laten zien. Dus, als ik in een News-item als referentie 20 plaatjes
toevoeg, moeten deze 20 alleen in plugin.tt_news.display_Single zichtbaar
zijn. Een plaatjes moet zichtbaar zijn in Latest  & List van tt_news (maar
dit is niet moeilijk als je gebruik maakt van imagecount=1). Het probleem
ligt dus echt bij de override van de TS voor smooth zodat niet alle 3 de
variabelen Single/List/Latest gebruik maken van Smooth.

vooralsnog, onopgelost....

ps, je gaf een andere optie, om een conditie op de singlePid te zetten...
begrijp niet helemaal wat je daarmee wil gaan oplossen.. Heb je een
voorbeeld?
ps2, dit probleem eerst, dan de z-1500 verhogen ;-p