[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 vertaling

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Sat Jun 28 11:27:07 CEST 2008

Jos,

Dat is een goed idee. Aansluitend kan ik zeggen, vanaf nu deel te nemen in
het doc-team. Heb aangeboden de duitse teksten te controleren op eenvoud en
begrijpelijkheid.
Na goedkeuring van teksten, is mijn plan om naar engels en nederlands te
vertalen. Wordt dit weekend in de wiki NL toegevoegd.
Ik ben n.l. van mening dat wij er niet aan ontkomen om ook op het doc
terrein meer in het nederlands aan te bieden. Dit is nodig om TYPO3 meer
bekendheid in NL te geven.

Tot de UG-dag.
Kees van der Hall