[TYPO3-UG Dutch] locales op linux server - TO TOP

Michiel Roos michiel at netcreators.com
Fri Jun 27 12:04:31 CEST 2008

Beste Jordan,

Volgens mij moet het zijn in de setup:

config.language = nl

Waarom staat bij jou die page. er voor?

Wellicht dat een en ander beter werkt als je overal page. voor die
config weg haalt.

En om het leesbaarder te maken:

config {
	language = nl
	doctype = xhtml_trans
	etc...
}

Met vriendelijke groet,

Michiel Roos

--
Netcreators BV :: creation and innovation
www.netcreators.com

Interesse in werken bij Netcreators?
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures/