[TYPO3-UG Dutch] de left page content statisch maken.

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Wed Jun 25 09:32:06 CEST 2008

Hoi Inigo,

inigo grimbergen schreef:

> Ik heb in de template analyser met highlighting gekeken en dan staat achter CONTENT, tt_content en 1 een lange groene balk en dat duidt meen ik op dat daar iets mis is, dat dat gedeelte niet geparsed wordt. Toch?

Volgens mij betekent dat, dat er een aantal spaties of tabs staan. En
dat kan geen kwaad.
Erger wordt het als er een gele balk met een rooie rand staat. Maar dan
staat er ook in wat het euvel is. Bv. een afsluit accolade te veel.

> Dat doet bij mij de vraag rijzen: kan het flash multimedia element gevat worden als CONTENT? En zo nee wat dan?
Probeer eens een van de extensies die er voor gemaakt zijn.

> alvast bedankt,
>
> grt I.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg