[TYPO3-UG Dutch] ankers en typo3

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Tue Jun 24 15:03:22 CEST 2008

Het blijkt lastig te zijn om dat goed te laten werken.

Ik gebruik USER_INT voor een specifieke applicatie. In de template setup
staat oa:

config.baseURL = http://www.mijndomein.nl

config.prefixLocalAnchors = output  #(dat moet ivm USER_INT gebruik)

Zolang in de file die ik aanroep met USER_INT het volgende zet:

$dump = $GLOBALS['TSFE']->anchorPrefix;

echo '<div style="display: none;">'.$dump.'</div>';

Werkt het. Haal ik het weg (want volstrekt overbodig laten we eerlijk zijn).

Dan ontstaat het volgende probleem:

Bij het klikken op de anker-verwijzing (die er ook zo uit ziet in de
broncode):

http://www.mijndomein.nl/index.php?id=15#name12

Wordt de pagina gerefreshed en verschijnt:

 <http://www.mijndomein.nl/#name12> http://www.mijndomein.nl/ #name12

Super idioot

Ook wanneer ik config.prefixLocalAnchors gewoon weglaat

Gebeurt exact hetzelfde.

Nou ontgaat mij het nut van het ingrijpen door TYPO3 hiervan compleet, want
je hoeft geen refresh of

het opnieuw aanspreken van de server te doen.

Iemand enig idee hoe ik deze "lelijke oplossing" weg kan krijgen en/of dat
typo3 zich

Niet bemoeit met de anker verwijzingen.

Willem.