[TYPO3-UG Dutch] captcha in standaard typo3 form(ulieren)?

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Mon Jun 23 16:20:03 CEST 2008

Even voor de eerste vraag wat het doet: het is een TYPO3 extensie voor het
Bad Behavior script. (meer info en link in de doc van deze extensie). Een
andere optie zou misschien de extensie mh_httpbl  kunnen zijn. Die werkt met
een blacklist die via een externe site wordt samengesteld. Weert dus
spambots.

Geen idee of deze werkt of conflicteert, hij is vrij recent (8 juni).

Ric

Op 23 juni 2008 15:56 heeft Jordan van Bergen <jordanvanbergen at gmail.com>
het volgende geschreven: