[TYPO3-UG Dutch] captcha in standaard typo3 form(ulieren)?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Mon Jun 23 15:49:31 CEST 2008

Hoi Ric,

> Probeer eens die module timtab_badbehavior? Het is niet waterdicht, maar
> het
> helpt wel iets.

Is dat te vergelijken met captcha of alleen een spam beveiliging die op
"dirty words" controleert?

> Overigens eerst even testen op een testomgeving.... ;)

Zou wel willen maar op de een of andere manier kan ik nu de pagina's over
deze extensie niet op typo3.org opvragen.......aha na 10 minuten weer wel
;-) Geen captcha dus. Wellicht toch maar installeren dan. Baat het niet dan
schaadt het niet gaat alleen niet op heb ik al gelezen omdat met deze
extensie conflicteert met weeaar_googlesitemap (gelukkig gebruik ik die
niet).

Liever toch een captcha oplossing alhoewel dit waarschijnlijk al een beetje
helpt.

Groeten,
Jordan