[TYPO3-UG Dutch] Calendar base en Gabriel extensie; cron-job

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Thu Jun 19 12:23:54 CEST 2008

Hoi allen,
ben bezig met de Calendar Base extensie.

Het mooie is dat je een iCal agenda kunt importeren. Dat werk prima!
Alleen het updaten is nog een probleem. Nu werk ik eens in de zoveel
tijd het record bij, zodat typo3 de agenda-items 'synchroniseert'.
Maar dit kan ook automatisch via een cron-job en de Gabriel extensie.

Nu het probeem, wat dat betreft ben ik ext een noob. En kan ook niet
zo 123 een goede beschrijving vinden hoe ik het moet doen....

De Cal-manual is ook zeer summier:
http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/cal/
1.0.0/view/6/5/

Heeft iemand hier een nette stappenplan voor mij, die de volgende
vragen beantwoord ?
- waar moet de cron job staan (die verwijst naar /gabriel/cli/
gabriel_cron.phpsh )?
- hoe maak ik een cron-job aan (bv eens in het uur updaten)
- wat moet er in de cron job staan om het record dat de externe
kalender bevat te 'verversen'

Gr Felippe