[TYPO3-UG Dutch] GMENU_LAYERS relativeToTriggerItem=0

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Thu Jun 19 10:38:31 CEST 2008

Goeiemorgen :)

Ik ben met een menu bezig, waarbij de hoofdmenuitems in een balk komen te
staan en als je mouseover doet op een van die items, dan moeten de
submenuitems in de balk er onder komen, maar wel altijd aan de linkerkant
beginnen en niet onder het triggerItem.
Dus:

EEN  |  TWEE |  DRIE  |  VIER  |  VIJF
sub3a | sub3b | sub3c | sub3d

Daarvoor moet je dus relativeToTriggerItem op 0 zetten. Maar dan komen de
submenuitems allemaal linksboven in het scherm te staan.
Nu heb ik deze lijst en internet doorgezocht en wel wat gevonden over alles
in een <div style='position:relative;'> te zetten, maar daar kom ik toch
niet helemaal uit.

Kan iemand me helpen? Ik ga morgen op vakantie en de site moet af :P

Alvast bedankt,
Barbara