[TYPO3-UG Dutch] template in een template

Willem 2program wpsmp at post.com
Wed Jun 18 09:57:09 CEST 2008

Dat klopt Rob, maar dan maak je per pagina een complete root template.Zo
heb ik het nu reeds opgelost, maar lijkt me niet de juiste werking met de
templates.ik wil dus meerdere templates combineren op 1 pagina. dus de
basistemplate waarin de subpart.CONTENTwordt opgebouwd aan de hand van
een andere template, welke ook weer subparts bevat.Dat lijkt mij het
beste, want dan hoef je maar 1 keer ergens iets te wijzigen.
Lijkt mij dat typo3 dat moet kunnen. Maar Hoe?? Willem