[TYPO3-UG Dutch] de gallery ;-)

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Mon Jun 16 19:20:30 CEST 2008

> Is deze extensie van Bas van der Togt ook vrij beschikbaar gemaakt?

Ik denk het niet. Zie verderop in de oudere threads de thread SlideShowPro
waarin Bas op de frontend ingaat waarmee hij "gaat spelen".

> Er staat me iets van bij dat Bas inderdaad ooit gezegt heeft deze extensie
> te maken. Daarbij moest toen wel een licentie gekocht worden bij
> slideshowpro. Maar kan het ook in het repository niet vinden.

Is er dus waarschijnlijk ook (nog) niet. Ik heb Bas inmiddels aangeboden een
x bedrag te sponsoren om deze frontend voor SlideShowPro voor elkaar te
krijgen.
We zullen zien of Bas daar interesse in heeft ;-)

Groeten,
Jordan