[TYPO3-UG Dutch] I-pod achtergrond voor links

Inigo grimb at live.nl
Mon Jun 16 15:39:40 CEST 2008

Hi lijst

Sorry voor het meesturen van een stukje typo3 backend ter illustratie.

Dat staat natuurlijk stijf van de code en wordt bagger in hoofdletters.

Zal niet meer gebeuren.

Andere vraag is.

Ik wil graag mijn zijmenu van een I-pod achtige om en om wit / grijs
achtergrondkleur voorzien.

Ik heb in de HTML/CSS basis de eerste link als class: link_1 gegeven en  de
tweede: link_2.

In de CSS de kleuren correct aangepast en in TS het volgende gedaan:

temp.menu_2 = HMENU

temp.menu_2 {

            special = directory

            special.value = 49

            1 = TMENU

            1 {

                        wrap = <ul> |</ul>

                        NO.allWrap = <li class="link_1-no"> | </li> <li
class="link_2-no"> | </li>

            }

}

Resultaat:

Een werkende link, een grijze balk zonder iets erin en dat om en om.

Ik heb al div. zaken uitgeprobeerd maar zonder succes. Heeft iemand een tip?

Thx

Grt i.