[TYPO3-UG Dutch] fe. edit

Paul paul at exxtra.nl
Mon Jun 16 02:17:47 CEST 2008

Hallo groep,

Ik ben voor de hobby bezig met een website die eigenlijk twee doelen
moet dienen. Ik wil hem als info site voor algemeen gebruik en voor
mijzelf om bij diverse artikelen bijvoorbeeld een tabel te plaatsen.

Het gaat hier om een verzameling miniatuur auto's van schuco
het gedeelte wat ik voor mijzelf gebruik zal achter een wachtwoord
komen. Ik ben op zoek naar een extensie waarmee in in het frontend
een bijvoorbeeld tabel eenvoudig kan bewerken. Om jullie een voorbeeld
te geven
http://www.schuco.deboompjes.com/electro/varianto-3118-stationwagen/ het
linkerdeel waar bezit boven staat wil ik graag bewerken in de fe. iemand
een idee ik heb al een tijdje gezocht maar kan het niet vinden

Paul Boomkamp