[TYPO3-UG Dutch] Website PDA Portable maken

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Jun 16 00:37:02 CEST 2008

Hallo Martijn,

Dit is een conditie. Lees het hoofdstuk condities in TSref er over na.
Je begint met de conditie
Dan wat er in zo'n geval moet gebeuren. B.v andere HTML en CSS.
En sluit de conditie weer af.

Voorbeeld:

[device = wap, pda]
page.stylesheet = fileadmin/pda.css
[end]

En waar je dat neerzet?
Daar waar het nodig is.
Bovenstaand stukje zou direct onder de standaard stylesheet kunnen staan.

Dan krijg je bijvoorbeeld

page.stylesheet = fileadmin/main.css
[device = wap, pda]
page.stylesheet = fileadmin/pda.css
[end]

En dan neemt TYPO3 altijd die main.css, behalve als de aanvraag van een
mobieltje of een PDA komt.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg