[TYPO3-UG Dutch] de gallery ;-)

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Mon Jun 16 00:03:14 CEST 2008

On Sun, 15 Jun 2008 21:05:25 +0200
"Kees van der Hall" <KvdHall at xs4all.nl> wrote:

> Collegae,
> Als ik mij niet vergis, dan lijkt dit heel veel op http://slideshowpro.net/
> .
> Deze gallery enz. heeft Bas van der Togt geschikt gemaakt voor Typo3. Ik heb
> voor hem getest en het werkt.
> Ik zou zeggen het was gisteren en niet morgen.!

Je hebt helemaal gelijk. Deze extensie kwam een tijd geleden al eens voorbij. Zeer gelikt; heel erg mooi. Ik schreef toen dat ik het jammer vind dat de 'bediening' alleen kan met programma's die onder windows draaien. Dat vond ik toen vervelend. Inmiddels maakt me dat niet echt veel meer uit. Een xVM (met VirtualBox) Windows XP draait vlekkeloos en zeer rap op mijn solaris machine.
Ga toch eens verder kijken naar dit programma dus.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + SunOS sxce snv90 ++