[TYPO3-UG Dutch] Website PDA Portable maken

Martijn de Vries mahammer at xs4all.nl
Sun Jun 15 14:22:50 CEST 2008

Beste Typo3'ers,

Me site werkt prima in Safari, Mozzila Firefox en Internet Explorer. Maar op
mijn PSP heb ik ook internet zitten en als ik dan naar mijn website ga. Dan
valt er een stuk wit weg van de achtergrond. Dit is geen plaatje maar gewoon
een opgegeven wit code: #FFF. Terwijl er dan een stuk zwart zit en je ziet
wel gewoon de plaatjes doorlopen. Helaas kan ik er geen printscreen van
maken omdat het me PSP is. Verder is er ook een soort van een PDA extension?
Dat stel iemand gaat naar de website en zit op een Palm of een Windows
Mobile Device. Dat er dan automatisch word herkent: dit is een PDA en dus
mobiel. Dat hij dan overschakelt worden naar een kleinere site? Die ik dan
kan maken. Voorbeeld: http://mobiel.ns.nl <http://mobiel.ns.nl/>

Alvast super bedankt,

Met vriendelijke groet,
Martijn de Vries