[TYPO3-UG Dutch] Targets werken niet

Patrick Broens patrick at netcreators.com
Fri Jun 13 10:54:25 CEST 2008

Martijn,

Daarnaast is er nog een ander punt. Ik weet niet waar je site op draait,
maar onder XHTML 1.0 Strict en XHTML 1.1 is de target niet toegestaan.
Die is namelijk vervallen. Sommige browsers doen een filtering van de
broncode wanneer je de broncode wilt bekijken, waarin het kan zijn dat
deze automatisch is verwijderd. Het kan dus ook zijn dat TYPO3 de target
wel meestuurt, maar dat de browser deze eruit gehaald heeft. Alhoewel ik
dat niet verwacht, maar het kan.

Patrick