[TYPO3-UG Dutch] code wordt vreemd vervangen

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Thu Jun 12 21:30:33 CEST 2008

Hoi,

na wat gepuzzel ben ik er achter (althans zo lijkt het).

het zat hem in de nl.locallang.xml van de extensie. Blijkbaar heb ik
heb niet op de juiste wijze bewerkt, zodat  de tekens er niet goed in
kwamen ....

Na het overschrijven met mijn 'oorspronkelijke' file gaat het weer ok.

GR Felippe

Op 12-jun-2008, om 20:34 heeft Felippe van Eekhout het volgende
geschreven: