[TYPO3-UG Dutch] nav_title als title en title als anchor in een link

Willem 2program wpsmp at post.com
Thu Jun 12 13:05:24 CEST 2008

Nee, het is gewoon het mouseover effect wat je hebt wanneer je over een
menulink heen gat. Bij typo3 is die hetzelfde als de title van de pagina.
Dat wil ik dus niet.

M'n pagina titels zijn namelijk kort en in de alternatieve pagina titel
plaats ik dan een wat bredere omschrijving. Mogelijk levert het antwoord
p deze vraag ook een oplossing voor jouw probleem op.