[TYPO3-UG Dutch] Site down door fatal error rn_base

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Jun 10 22:05:01 CEST 2008

Hoi Andreas,

Je was op de goede weg.
Verwijder de complete regels van de geinstalleerde extensies uit
localconf, en de namen van diezelfde extensies uit de extensie lijst in
localconf.

Het renamen van de directories heeft geen zin.

MAAR . . .

Denk er om dat je de tempxxx files uit de map typo3conf weggooit!

Ik denk dat je er zo wel weer komt. Anders zien we je hier wel weer.

Sterkte en succes!

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg