[TYPO3-UG Dutch] Templavoila configuratie

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Tue Jun 10 19:52:37 CEST 2008

Je kunt het ook zelf doen, zonder wizard. Zoveel werk is het niet, even uit mijn
hoofd:
- Templavoila Storage map maken
- root-pagina voor je site, met je TV Storage map als General Record Storage page
- Root TS template aanmaken met 3 regels beginnend met het fameuze 'page = PAGE'

Volgens mij heb je dan je basis al staan.

Groet,
Loek