[TYPO3-UG Dutch] Templavoila configuratie

Patrick Scholman typo3 at scholman.org
Tue Jun 10 14:50:39 CEST 2008

Dag Bram,

Ongetwijfeld kun je dit ergens aanpassen maar ik heb nog niet gezocht
naar die oplossing.
Wat ik meestal doe als ik de wizard gebruik is de User TS aanpassen met
de volgende regels die ik ooit ergens vond:

setup.override {
recursiveDelete=1
}

Hiermee kun je pagina's en onderliggende pagina's in één keer
verwijderen en niet één voor één...
Hopelijk heb je hier ook wat aan?
Groetjes,

Patrick