[TYPO3-UG Dutch] Onderwerp op de gebruikersdag

Patrick Scholman typo3 at scholman.org
Sat Jun 7 23:01:24 CEST 2008

Dag Daniel,

<moptje>
3 kwartier? Das toch veel te weinig ;-) Kom op jongens, een petitie om
Daniel langer aan het woord te krijgen... en clementie? Kom nou!
</moptje>

OK, ok, als je zo weinig tijd hebt lijkt mij dat aanpassen van die BE
met TSconfig wel iets. Daar heb ik mij nog nooit aan gewaagd, maar "Wist
je dat" of "handige hulpjes" lijken me ook wel iets...

Groetjes,

Patrick