[TYPO3-UG Dutch] Uitschrijven nieuwsbrief

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Sat Jun 7 14:39:07 CEST 2008

Beste lijst,

Ik maak op dit moment gebruik van fe_user_registration om bezoekers hun
e-mailadres te laten registeren voor de nieuwsbrief. Hierbij hoeven ze
alleen hun e-mailadres op te geven en geen wachtwoord of gebruikersnaam.
Er is ook geen inlogfunctie op de website.

Nu wil je ze graag kunnen laten uischrijven door alleen hun e-mailadres
in te laten vullen, dit zie je veel op andere websites. Maar met
fe_user_registration kan dit geloof ik alleen via EDIT en daarvoor
moeten ze geloof ik zijn ingelogd. Weet iemand een oplossing hiervoor?
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met deze manier van
uitschrijven.

Grt. Maarten