[TYPO3-UG Dutch] Op zoek naar datum prikker !

Patrick Broens patrick at netcreators.com
Wed Jun 4 09:09:20 CEST 2008

Hoi Kees,

Naar aanleiding van een project bij een klant, die hier ook mee aan
kwam, heb ik wel eens op het punt gestaan om zoiets te maken. Helaas is
het er nooit van gekomen in verband met tijdgebrek.

Ik kan je nu al zeggen dat er geen enkele extensie in TYPO3 is die alle
functionaliteit van datumprikker.nl in zich heeft. Dit is wel iets waar
ik veel potentie in zie.

Patrick